kolmapäev, 14. jaanuar 2015

Kool

Esmaspäeval, kui kooli läksin, võttis Etthel mind vastu suure kalliga. Terve päeva ma pabistasin, et ma ei saa järje peale, aga mul läks paremini, kui ma arvasin. Esimesel päeval oli raske, tõsi, aga oli tore üle suhteliselt pika aja oma sõpru näha. Tellisin ka treeneri käest endale naelikud ära, mida olen tahtnud.
Teisipäeval oli matemaatikas võrrandite peale töö ja ma sain B. Ma arvan, et mul läks väga hästi, sest ma sain uuest teemast teada eelmisel päeval. Inglise keele uus osa pole raske, niiet kokkuvõttes mul läheb koolis praegu normaalselt.
Kolmapäev, ehk tänane, on ka suhteliselt hästi läinud. Geograafia ja loodusõpetus on veidike rasked, aga ma arvan, et saan hakkama. Täna trenni pole, niiet kui teen järeltöö ära, mis on peale arvutiõpetust, saan kohe koju magama minna.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar