kolmapäev, 4. veebruar 2015

SOKK

Eelmine nädal käisin koolis ja trennis, mingipäev sain oma naelikud ka kätte. Midagi erilist väga veel ei juhtunud peale SOKKi, mis toimus pühapäeval. Saime Karini ja Leenaga kokku, läksime Pärnu Keskusesse neid vahvelid sööma, mis olid ülihead. Jõlkusime niisama ringi ja poole kolmest läksime juba Endlasse. Leidsime Leenaga head istekohad, Karin ei tathnud meiega istuda (me vist ei meeldi talle:D:D). SOKK oli väga tore, meie klass esines hästi. Minu lemmik oli see Araabia meestega ja see laul oli mul peas terve õhtu ja järgneva koolipäeva.
Esmaspäeval läksid mu ema, kasuisa ja õde reisile. Olin kuni tänaseni koos ema parima sõbrannaga. Täna tuleb mu isa siia ja ta on need 3 nädalat minuga Pärnus.
SOKKi publik, pilt võetud Sütevaka Facebooki lehelt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar